tiistai 20. elokuuta 2019

LAURA TESTAA: FILLERINA- TÄYTEAINEHOITO

Minulla on ilmeisesti meneillään pahemman laatuinen ikäkriisi, sillä kollegani kerrottua minulle eräällä lennolla Fillerinasta, juoksin heti työpäivän jälkeen apteekkiin ostoksille. Fillerina on siis ensimmäinen kotikäyttöinen dermokosmeettinen täyteaine, joka ruiskutetaan iholle pistämisen sijaan. Minulla on aina ollut todella paha neulakammo, joten tämä "tökkimisvapaa" vaihtoehto madaltaa juonteita sekä saada täyteläisemmät huulet oli ehdottomasti kokeilemisen arvoinen! Fillerina sisältää kuutta eri hyaluronihappoa, joiden normaalia pienempi molekyylikoko auttaa niitä imeytymään syvälle ihoon. 14 päivää kestävä kaksivaiheinen kuuri lupaa vähentää juonteita, ihon epätasaisuuksia sekä antaa lisää volyymia esimerkiksi huulille ja poskipäille.

Olen yleensä erittäin skeptinen tällaisten "ihmeaineiden" suhteen - niin kuin nytkin. Kollegani kuitenkin hehkutti tuotetta niin paljon, etten vain voinut olla kokeilematta sitä. Koska kuuri on minulla edelleen kesken, en vielä puhu sen enempää tuloksista. Palaan siis asiaan ennen ja jälkeen- kuvien kera heti kun tuo kaksi viikkoa on kulunut loppuun...



PÄIVITYS 25.9. 
Fillerina- hoidon tuloksista voit lukea täältä!

2 kommenttia: