torstai 16. helmikuuta 2017

YSTÄVÄNPÄIVÄYLLÄTYKSESTÄ

Vaikka avomieheni on työmatkalla koko ystävänpäiväviikon, halusi hän kuitenkin järjestää minulle pienen yllätyksen. Olen joskus muinoin maininnut hänelle, että tykästyin kovasti erääseen MeMe Londonin kaulakoruun... Kuinkas sattuikaan tuo kyseinen koru saapui minulle yllärinä postissa juuri ystävänpäiväksi! Eli todistettavasti hän kuuntelee minua ainakin edes joskus!


Tykkään itse ehkä eniten juuri yksinkertaisista koruista ja niidenkin kanssa vähemmän on yleensä enemmän. En vain jotenkin osaa käyttää montaa korua samaan aikaan. Toki minulta löytyy myös muutama "statement" -koru, joiden taas on todellakin tarkoitus näkyä. Niiden kanssa minun on kuitenkin käytettävä aika simppeleitä vaatteita, sillä muuten tulee heti sellainen joulukuusi -fiilis...
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti