tiistai 30. huhtikuuta 2019

LAURA TESTAA: LÖWENGRIP SILVER HAIR MASK

Olen kuullut niin paljon kehuja Löwengripin Silver Hair Maskista, että minun oli pakko tilata se testattavaksi. Haluaisin kovasti hiusteni olevan kylmänvaaleat, mutta kylmyys katoaa hiuksista viimeistään viikko kampaamokäynnin jälkeen. Minun on siis aivan turha unelmoida platinablondiudesta, sillä minulle ei yksinkertaisesti vain saa sellaista tukkaa. 

Olen tähän asti käyttänyt KC Professionalin Color Mask Platinumia, jolla olen saanut hiukan taitettua keltaisuutta pois hiuksistani. Jostain syystä tuote ei ole minusta enää yhtä hyvä kuin aiemmin, joten tarvitsin jotakin tehokkaampaa asetta "kellertävää" tukkaani vastaan -  ja Löwengrip todella oli sellainen!


Pidin tuotetta ensimmäisellä kerralla hiuksissani noin viiden minuutin ajan, sillä pelkäsin sen olevan hiukan liiankin tehokas. Se joka tapauksessa riitti, sillä hiukset olivat jo heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen selkeästi kylmemmän sävyiset. Väristään huolimatta tuote ei kuitenkaan tehnyt tukastani violettia, joka oli erittäin kiva yllätys - olen tässä vuosien saatossa kokeillut myös sellaisiakin tuotteita... Löwengrip menee siis ehdottomasti jatkoon!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti