lauantai 1. huhtikuuta 2017

NYKIN TULKKAREISTA

Vaikka työskentelinkin vuosia kosmetiikan parissa, olen viime aikoina ollut vähän pihalla kosmetiikkarintaman tapahtumista. Onneksi eräs ystäväni - siis pahimman laatuinen cosmetic junkie -  pitää minut edes jossain määrin kartalla kaikista testaamisen arvoisista tuotteista ja tuo minulle työmatkoiltaan kokeiltavaksi milloin mitäkin ihanaa.

Olen muun muassa etsinyt hyvää huulikiiltoa jo pitkään, eikä mikään ole oikein tuntunut täydelliseltä. Joko ne ovat olleet ihan liian tahmeita tai sitten kadonneet huulilta jo ensimmäisessä tuulenpuuskassa. MARC JACOBSIN Hi-shine Gloss Lip Lacquer- kiiltoa on kehuttu vaikka kuinka ja paljon, joten pitihän se testata! Ja kysessä on kyllä oikeastikin huipputuote, sillä se pysyy kiltisti huulilla olematta kuitenkaan ällön tahmainen!



Toinen tulkkari oli hiuksilleni. Olen siis ihan totaalisen addiktoitunut kuivashampooseen, mutta viime aikoina olen huomannut, että minun pitäisi vähentää sen käyttöä radikaalisti. Aine jää siis niin tiukasti kiinni päänahkaan, ettei se lähde pois edes perusteellisessa pesussa. Se ei varmasti tee hyvää päänahalle ja saattaa kuulemani mukaan johtaa jopa hiusten kasvun hidastumiseen. En kuitenkaan voi enää elää ilman kuivashampoota (koska täysin lättänät hiukset ilman sitä), joten päätin antaa OUAIn Dry Shampoo Mousselle mahdollisuuden. Ajattelin, ettei mousse kiinnittyisi ihan niin tiukasti hiusten tyveen, kuin sinne suoraan suihkutettava "perinteinen" kuivashampoo...? Testaan tuotetta siis muutamaan otteeseen ja palaan asiaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti