sunnuntai 6. toukokuuta 2018

VIIKON PROS & CONS

+ Tämän viikon - ja oikeastaan koko vuoden - ehdottomasti isoin plussa menee meidän uudelle kodillemme! Mitkään sanat eivät riitä kertomaan kuinka täpinöissä olemme nyt olleet saadessamme vihdoinkin tämän ikuisuusprojektilta tuntuneen prosessin päätökseen!

+ Olemme grillailleet innoissamme koko kuluneen viikon, sillä tämä viime vuosi kerrostaloasunnossa on valitettavasti rajoittanut tuota "harrastusta". Mieheni bravuuri on paistaa meille kunnon pihvit, mutta minun mielestäni mikään ei voita melkein mustaksi grillattua Camping- makkaraa! (Se on muuten aivan mielettömän hyvää myös kylmänä!)

+ Viime päivät ovat olleet ihanan valoisia ja vaikka muuttoväsymys onkin tällä hetkellä todella kova, antaa lämmin kevätaurinko ihanasti lisäenegiaa!



- Voi apua miten paljon uusi koti syö rahaa! Melkein kaikki kalusteet menevät uusiksi, eikä tuleva terassikaan ole valitettavasti ilmainen. Miehelläni on edelleen myös työasunto Kuopiossa, joten pisteenä i:n päälle kaikkea pitää olla tuplasti.

- Maailman kärsimättömin ihminen (siis minä) sekä semivalmis talo ovat todella huono yhdistelmä. Vaikka kotimme onkin siis jo täysin asuttavassa kunnossa, on täällä noin miljardi pikkuasiaa, jotka pitäisi vielä laittaa kuntoon. Meinaan siis tulla aivan hulluksi kaikkien noiden loputtomien pikkuaskareiden kanssa!

- Muuton sekä viimeaikaisten aikaerolentojen kombo on aihettanut minulle ehkä kaikkien aikojen kamalimmat univaikeudet ja olen ollut viime päivät aivan järkyttävän väsynyt. Kaiken lisäksi olemme tehneet yötä myöten hommia saadaksemme kotimme mahdollisimman nopeasti kotoisaksi, joka ei varsinaisesti ainakaan paranna tätä minun koomatilaani. Tällä hetkellä minun tekisi mieli vain nukkua ainakin viikko putkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti