sunnuntai 27. toukokuuta 2018

VIIKON PROS & CONS

+ Pääsin jälleen käymään uudessa lempikaupungissani Chicagossa ja tällä kertaa minulla kävi aivan mieletön shoppailutuuri! Olen siis metsästänyt erästä polka dot- mekkoa jo kuukausikaupalla, mutta se on valitettavasti ollut joka paikasta loppu. Satuin ohimennen kulkemaan vielä yhden Anthropologie- myymälän ohi juuri ennen sen sulkeutumista ja päätin poiketa nopeasti sisälle. Näyttäessäni kuvaa mekosta, myyjä totesi sen olleen jo pitkään loppuunmyyty. Juuri kun olin lähdössä ulos, hän haki minut takaisin ja pyysi vielä odottamaan hetken. Pengottuaan koko varastohuoneen läpi, hän löysi kuin löysikin sieltä vielä yhden pallomekon - ja vielä juuri minun koossani! Mekko ja minä olemme siis selvästi menttupii! 

+ Kävimme jokin aika sitten tilaamassa olohuoneeseemme aivan ihanan pöydän, jonka piti olla valmis joskus heinä-elokuussa. Sain tällä viikolla kuitenkin erittäin iloisia uutisia; pöytä toimitetaankin meille jo ensi viikon aikana! En voisi olla enää yhtään innostuneempi tuosta ilmoituksesta, sillä keskeneräinen asunto tekee tällaisen haluan-kaikki-nyt-heti- ihmisen aivan hulluksi!



- Chicagoon kannattaa pakata vain ykkösalkkareita, sillä metrotunneleiden ritilöistä puhalta tuuli ei anna lainkaan armoa. Satuin nimittäin koomatiloissani jäämään juuri sellaisen ritilän päälle lukemaan karttaa ja sekunnin päästä puoli Chicagoa näki minun rumimmat sekä kulahtaneimmat alushousuni. Ja voin kertoa, etten valitettavasti näyttänyt edes miljoonasosaa Marilyn Monroelta.

- Vaikka länteen onkin aina yhtä ihana matkustaa, tämä lennon jälkeinen kooma on jotain aivan järkyttävää. Purskahdin eilenkin väsymyksissäni itkemään ja soitin raivopuhelun miehelleni Espanjaan, kun en saanut meidän terassimme ovea lukkoon - se kertoo jo aika paljon minun tämänhetkisestä olotilastani. Lentoemäntien legendaariset "Jenkki- lentojen jälkeiset perheriidat" eivät siis selvästi ole tuulesta temmattuja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti