maanantai 19. syyskuuta 2016

TUBERKULOOSISTA

No okei. Ehkei minulla sentään ole tuberkuloosia (vaikka olenkin yleensä aika tehokas diagnosoimaan googlesta kaikki oireeni), mutta jotain sen tapaista nyt vähintään! Olihan tämä hc-flunssa vähän nähtävissä ottaen huomioon, että poikaystäväni oli kipeänä koko viime viikon. Myöskään eilinen pihakirppis ja kuuden tunnin ulkona hengailu ei ehkämahdollisesti ollut se kaikista paras idea... 

Eli mitä siis olen tehnyt viime päivät? No pääosin vain tätä: Finrexiniä, Netflixiä, päikkäreitä, teetä, hienoista kiukuttelua (johtuen p*skasta olosta) sekä ihan vaan yleistä koomailua. Olen myös löytänyt muutaman vuoden tauon jälkeen lukemisen uudelleen, joten olen koomailuni ohessa ehtinyt ahmimaan jo pari uutta Torey Haydenin kirjaa.


Olen muuten siitä outo ihminen, etten normaalisti juo ikinä kahvia enkä oikeastaan teetäkään. Kahvi on yksinkertaisesti vain pahaa ja teetä juon ainoastaan jos olen kipeä tai minulla on todella kylmä. Tuosta seikasta johtuen olenkin ihan todella huonoa seuraa käymään "kahvilla", sillä yleensä juon pelkästään vettä. Kun ottaa vielä huomioon sen faktan, etten oikeastaan pahemmin välitä myöskään leivoksista - vaikka siis tykkäänkin kovasti leipomisesta - niin kahviloissa pyöriminen ei vain ole ikinä ollut minun juttuni. (Viinillä käyminen onkin sitten taas asia ihan erikseen...)

Ainoa hyvä juttu tässä sairastamisessa on se, ettei minun ole edes tehnyt mieli karkkia! Tässä onkin nyt ihan vahingossa tullut vietettyä pisin karkkilakko vuosiin (ehkä siis noin huimat neljä päivää). Tule jo takaisin, makuaisti!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti