torstai 19. toukokuuta 2016

PUHTAISTA HIUKSISTA...

Eilen päätin, että nyt on hyvä päivä ottaa asukuvia! Asialla ei siis ollut mitään tekemistä esimerkiksi sään kanssa, vaan ihan vain ja ainoastaan sen, että pesin pitkästä aikaa hiukseni.

Minä siis vihaan hiustenpesua ja yritänkin aina venyttää pesuväliä niin pitkäksi kuin vain mahdollista. Voitte siis arvata, että kuivashampoo on tässä taloudessa aika kovassa käytössä... 
Kyse ei kuitenkaan ole niinkään itse siitä pesusta, vaan ennen kaikkea hiusten kuivaamisesta. Voiko enää olla mitään ärsyttävämpää puuhaa, kun siitä kuuluu vielä niin kova metelikin?!?

Jos minulla siis ei ole mitään sen kummallisempia menoja, pesen hiukseni ehkä kaksi kertaa viikossa. Tosin olen kuullut, että nykyään sitä pidettäisiin jo melkein parempana vaihtoehtona, kuin päivittäistä hiustenpesua. Eli komento takas! Vetoan harvalla pesuvälillä sittenkin hiusteni hyvinvointiin sekä terveyteen (enkä siis siihen, että olen vain yksinkertaisesti todella laiska pesemään niitä)!


Puhdas tukka ansaitsikin siis lähteä keskustaan terassikahville (tosin minun tapauksessani vishylle). Seurakseen se sai ihanan By Malene Birgerin rusettitakin, jota olen jostain mysteerisestä syystä säästellyt "erityistilaisuuksiin". Ikäväkseni joudun kuitenkin toteamaan, ettei niitä ole. Siis juurikaan koskaan. Eli takki pääseekin nyt myös ihan arkikäyttöön.




TAKKI: BY MALENE BIRGER
AURINKOLASIT: RAY-BAN
RANNEKELLO: MICHAEL KORS
CLUTCH: LV
FARKUT: GINA TRICOT
KENGÄT: MANGO

2 kommenttia: