sunnuntai 25. maaliskuuta 2018

VIIKON PROS & CONS

+ Tämä on ollut siitä aivan huippuviikko, että pääsin vihdoinkin kokeilemaan hääpukuja! Vienosta löytyi toinen toistaan kauniimpia mekkoja, mutta ne kaikki jäivät nyt ainakin vielä toistaiseksi mietintäasteelle. (Aiheesta on tulossa oma postauksensa.)

+ Kävin pitkästä aikaa ystäväni kanssa Kampin Hokussa syömässä ja voiluoja miten hyvää heidän teriyakilohensa oikein on! Tämä on juuri sellainen annos, jonka jälkeen tekee mieli nuolla koko lautanen puhtaaksi.

+ Muuttopäivä häämöttää reilun kuukauden päässä - ellei taloon sitten vielä osu joku meteoriitti - enkä ole varmaan koskaan odottanut mitään näin paljon! En luultavasti tule ensimmäiseen puoleen vuoteen poistumaan lainkaan kotoa (no ehkä töihin pari kertaa).

  
- Siitäkin huolimatta, että hääpukuja oli ihana sovitella, tuli minulle pienenä shokkina kuinka paljon ne oikein maksavat! Vaikka olenkin siis maailmankaikkeuden huonoin rahankäyttäjä, enkä ymmärrä mieheni mukaan ollenkaan rahan päälle, jopa minun leukani loksahti auki kuullessani pukujen hinnat! Nyt taitaakin mennä hääbudjetti aivan uuteen uskoon...

- Minulle tuli myös aivan uutena tietona, että hääpuku pitää tilata puoli vuotta ennen hääjuhlia, jotta se ehditään valmistaa mittojen mukaan. Eli siis periaatteessa minä olen jo tässä vaiheessa myöhässä aikataulusta. Nähtäväksi siis jää missä hätävara-lumpussa minä lopulta joudunkaan kävelemään alttarille...

- Löysin tällä viikolla uuden himokohteen ja se on Fazer Cafen kinuskikakku - aivan järjettömän hyvää! Tämä "uutinen" menee miinuksiin siksi, että olematon häädieettini ei olisi tarvinnut enää yhtään enempää houkutuksia. Nim. Selkärangaton.

Hoku. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti