maanantai 18. kesäkuuta 2018

VIIKON PROS & CONS

+ Suuntasin viime viikolla jälleen yhdeksi yöksi Chicagoon ja näköjään jokainen uusi käyntikerta saa minut rakastumaan kaupunkiin yhä enemmän ja enemmän. New York on siis saanut nyt todella kovan vastuksen!

+ Minun hääpukuni saapui Stockmannille ja pääsin vihdoin sovittamaan sitä kunnolla. Alunperin pääsin kokeilemaan tuota kyseistä mekkoa siis kaksi kokoa liian pienessä koossa, joten hääpuvun tilaaminen oli siis vähän kuin olisi ostanut todella kalliin sian säkissä. Luojalle kiitos mekko kuitenkin mahtui minun päälleni ja laskeutui todella kauniisti. Minun ärsyttävän helposti turpoava vatsani ei siis ehkä tulekaan aiheuttamaan hääjuhlassa välitöntä kriisitilannetta, sillä mekossa on onneksi pieni paisumisvara.

+ Vietimme lauantaina ystäväpariskunnan häitä, enkä edes muista milloin olisin viimeksi nauranut niin paljon! Ilta oli siis kaikin puolin aivan huippu ja olimme koko porukka aivan hiestä märkinä kaikesta tanssimisesta sekä laulamisesta. Kiitos vielä ihanat V&N! <3

-
- Chicagon paluulento oli rankin lento pitkään aikaan ja kotiin palattuani minun teki lähinnä vain mieli itkeä silkasta väsymyksestä. Työ lentoemäntänä ei siis todellakaan ole pelkkää glamouria sekä eksoottista kaukomatkailua, vaan ihan oikeaa työtä.

- Olimme tosiaan lauantaina ystävien häissä ja tuo hauskanpito kostautui todella pahasti sunnuntaina. Juon enää melko harvoin pidemmän kaavan kautta, sillä minun nykyisissä krapulatiloissani tekee lähinnä vain mieli kuolla. Tosin ilta oli niin järjettömän hauska, että tämä hirviömäinen olo on kyllä täysin sen arvoista!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti