keskiviikko 25. marraskuuta 2020

PARAS AIKA VUODESTA

Niin kuin olen aiemminkin maininnut, olen tänä vuonna aloittanut joulukoristelut jo ennätyksellisen aikaisin. Meillä on aina ennen ollut aito kuusi, mutta tänä vuonna se ei olisi aikaisesta joulun aloituksesta johtuen oikein toiminut. Googlailtuani aikani tulin siihen tulokseen, että Triumph Tree Forest Frosted olisi meille paras valinta. Vaikka kuusi ei ollut kaikista edullisin vaihtoehto, oli se kehuttu aivan maasta taivaisiin muun muassa useissa eri blogeissa. Ja on minun kyllä pakko myöntää, että muovikuusessa on ehdottomasti ne omat puolensa! Vaikka aidon kuusen tuoksua ei voita mikään, olen hyvin kiitollinen jo näin etukäteen, että se perinteinen neulasshow jää meiltä tänä vuonna välistä.


Vaikka jouluaatossa on aina oma taikansa, tämä joulun odottaminen on melkeinpä sitä parasta aikaa. Olen siitä ehkä poikkeuksellinen ihminen, että viihdyn tähän aikaan vuodesta ihan erityisen hyvin kaupoissa sekä kauppakeskuksissa. Kaikkialla soivat joululaulut sekä kimmeltävät koristeet tuovat minulle sitä ihanaa joulun tunnelmaa - ympärillä pyörivistä stressaantuneista ihmisistä huolimatta. Toki näinä tautisina aikoina kaikki "kaupassa hengailut" yrittää rajata aika minimiin, mutta kyllä sen joulufiiliksen saa jo ihan käymällä lähi- Prismassakin.



2 kommenttia:

  1. Itse myös rakastan aitoja kuusia mutta en ollenkaan kestä neulasia, siksi meilläkin on muovikuusi. Ostin viime vuonna Skandinaviskin Skog-tuoksukynttilän, sillä saa mukavasti oikeansuuntaista tuoksua, suosittelen :)

    Hauska tuo viimeisen kuvan "tikkari", onko tuo tikku laitettu taikinaan jo eli voi olla uunissa?

    t. Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Tiia!
      Hei kiitos paljon vinkistä, pakko ostaa meillekin se tuoksukynttilä! 😍😍
      Ja käytin piparitikkareihin grillitikkuja eli kestää hyvin myös uunia! ☺️👌🏼

      Poista