maanantai 14. joulukuuta 2020

TUUHEUTTA HIUKSIIN (*HOIDOSTA SAATU ALEA)

Olen jo vuosia käynyt samalla kampaajalla ja haluan nyt jakaa teillekin hyvän vinkin pidempään sekä tuuheampaan tukkaan. Löysin kampaajani Viivin silloin, kun kokeilin ensimmäistä kertaa hiustenpidennyksiä. Viiviä suositeltiin minulle, sillä hänen kerrottiin olevan todella nopea pidennyksien ompelemisessa - ja se pitää täysin paikkansa. Viimeiset kymmenen vuotta olen siis luottanut hiukseni hänen käsiinsä. Aina kun Viivi on vaihtanut kampaamoa, minä olen seurannut perässä. Nykyään hänet löytää Hattara Salongista, joka sijaitsee aivan kivenheiton päässä kauppakeskus Redistä.

Halusin alunperin juuri ommeltavat pidennykset, sillä ne ovat hellävaraisin tapa tuoda omiin hiuksiin lisää pituutta sekä tuuheutta. Nykyään omat hiukseni ovat tosin jo niin pitkät, että lisähiukset tuovat tukkaani lähinnä enemmänkin tuuheutta - enkä voisi enää elää ilman niitä. Yleensä minulle ommellaan kaksi riviä lisähiuksia, mutta supertuuheutta haluaville voi tarvittaessa ommella enemmänkin.

Pidennyksiä saa ostettua monesta eri paikasta, mutta viime aikoina olen tilannut ne pääosin Rapunzel of Swedeniltä. Aidot hiusnauhat maksavat siellä laadusta riippuen noin 100-200€, mutta yhtä nauhaa voi käyttää useaan otteeseen. Värejä löytyy myös todella hyvä valikoima ja epävarmuuden iskiessä Viiviltä voi kysyä apua oikean sävyn valinnassa.

Viivi haluaa vielä muistaa teitä lukijoita seuraavilla tarjoushinnoilla:

- pidennyksien ompelu 25€/rivi

- väri ja leikkaus 90€



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti