keskiviikko 8. elokuuta 2018

HERMESIN SANDAALEISTA

Insta-seuraajilleni onkin jo selvinnyt, mikä oli minun Pariisin matkan ainoa ostokseni. Näin "vanhemmalla iällä" olen oppinut arvostamaan määrän sijasta laatua, joten päätin panostaa yhteen todella mieluiseen ostokseen, jolle varmasti olisi käyttöä pitkäksi aikaa. Niinpä marssimme siis Hermesin liikkeeseen ostamaan nämä aivan ihanat klassikkosandaalit.


Niin kuin olen täällä jo aiemmin maininnutkin, en oikeastaan ole pahemmin "kenkäihmisiä". Minulta ei löydy yhtiäkään Louboutinin tai Jimmy Choon korkokenkiä, enkä ole niistä ikinä edes haaveillutkaan. Lisäksi käytän niin harvoin korkokenkiä (koska ne nyt vain ovat niin huonot jalassa), että minun tapauksessani olisi aivan järjetöntä maksaa 500€ kengistä, joita käyttäisin maksimissaan pari kertaa vuodessa.

Matalapohjaisia kenkiä käytän sen sijaan aivan päivittäin, joten sandaaleihin panostaminen ei tuntunut aivan niin tyhmältä idealta. Tuotteesta saa siis minun ostofilosofiani mukaan maksaa hiukan enemmän - kunhan sille on käyttöä, eikä se jää vain lojumaan kaapin pohjalle. Tuon edellisen lauseen myötä filosofi Linna kuittaa ja lähtee seikkailemaan uusissa sandaaleissa pitkin New Yorkin katuja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti