tiistai 28. elokuuta 2018

VIIME VIIKON PROS & CONS

+ Vaikka viime aikoina onkin ollut aika hektistä, olen onnistunut hoitamaan kaiken kiireen keskellä edes muutaman hääjutun. Ja hyvä niin, sillä aika alkaa olla kohta jo melko kortilla. Menu- sekä paikkakortit on siis vihdoin tilattu ja muutkin valmistelut ovat jo melko hyvällä mallilla.

+ Tykkään ihan älyttömästi juuri tästä ajasta, kun syksy tekee pikkuhiljaa tuloaan ja illat pimenevät! Mikään ei olekaan ihanampaa, kuin käpertyä sohvan nurkkaan peiton alle katselemaan takkatulta - ja aavistuksen verran tietysti myös Netflixiä.

+ Näin syksyn tullen tekee aina mieli aloittaa uusi kierros Gilmoren tyttöjä. En edes osaa sanoa mikä siinä on, mutta sarja sopii erinomaisesti juuri tähän vuodenaikaan.



- Vaikka New York oli aivan yhtä ihana kuin aina ennenkin, olin paluulennon jälkeen taas niin järkyttävässä koomassa, että blogissakin tuli pieni tahaton tauko. Lentäisin todella mielelläni juuri noihin lännen kohteisiin, mutta ne saavat valitettavasti minun kroppani aivan totaalisen sekaisin. Palaudun siis huomattavasti nopeammin esimerkiksi vaikka Japanin lennoista.

- Säännöllisen hikiliikunnan puute sekä huono työergonomia on saanut minun selkäni aivan jumiin. Minun olisi jo ajat sitten pitänyt raahautua hierojalle, mutta se vain sattuu niin älyttömästi, että olen siirtänyt käyntiä jo ties kuinka kauan. Selkähieronta on minulle siis kaikkea muuta kuin nautinto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti