sunnuntai 6. lokakuuta 2019

VIIKON PROS & CONS

+ Kävimme viime lauantaina mieheni kanssa pitkästä aikaa viineillä ihanassa Kämp Brasseriessa. Ja vaikken juo teetä kuin kipeänä, siellä minun on aina pakko saada minttuteetä. En tiedä mikä siinä on, mutta heidän minttuteensä on vain aivan järjettömän hyvää!

+ Netflixistä ei ole viime aikoina taas oikein löytynyt mitään mielenkiintoista katsottavaa, mutta National Geographic- kanava yllätti aivan huipulla ohjelmauutuudella nimeltään The Hot Zone. Harmi vain, että Ebola- viruksen leviämisestä kertovassa sarjassa on ainoastaan kuusi osaa.


- Minulle pamahti viime viikolla niin jättimäinen finni keskelle poskea, että meinasin jo hakea sen takia sairaslomaa. Oikeastaan minun ei tulisi edes valittaa tästä asiasta, sillä minun onnekseni kärsin näppylöistä suhteellisen harvoin. Ne harvat ovat kuitenkin poikkeuksetta aina niin järjettömän kokoisia, että siinä on luultavasti koko vuoden finnit samassa paketissa.

- Tämän postauksen jälkeen blogiin tulee reilun viikon syysloma, sillä olen tällä hetkellä hiukan pidemmällä työmatkalla Kiinassa (huonon nettiyhteyden takia jätin läppärin suosiolla kotiin). Heti Kiinan jälkeen teemme vielä pienen viikonloppumatkan erääseen ihanaan ranskalaiskylään, joten palataan siis pian asiaan matkakuvien merkeissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti