perjantai 13. maaliskuuta 2020

TÄMÄN HETKEN KOSMETIIKKALEMPPARIT

Kosmetologin taustastani johtuen olen jo vuosia suhtautunut todella innokkaasti kosmetiikkaan. Tuotteita on aina yhtä ihana päästä kokeilemaan ja löytää uusia suosikkeja. Viime aikoina olen löytänyt itselleni sekä uuden tuoksun että meikkivoiteen, joten minun pakko kertoa niistä teillekin. Vaikka Byredot ovat pyörineet somessa jo vaikka kuinka ja kauan, olen vannoutuneena Clean- tyttönä kiertänyt ne kiltisti kaukaa. Oltuani jokin aika sitten tappamassa aikaa Stockmannilla erehdyin kuitenkin Byredon pisteelle tuoksuttamaan Blanche- tuoksua ja se olikin sitten siinä. Rakastan hyvin kevyitä sekä "luonnollisia" tuoksuja ja Blanche on juurikin sitä - siitä tulikin siis kertaheitolla uusi suosikkituoksuni!


Ostin myös Lumenen Natural Glow- meikkivoiteen täysin hetken mielijohteesta, sillä kaikki heleyttävät tuotteet ovat aina vetäneet minua puoleensa. Minulla ei siis rehellisesti sanottuna ollut kovinkaan suuria odotuksia tuotteen suhteen, mutta yllätyksekseni se osoittautuikin uudeksi lempparikseni! Meikkivoide todella täyttää lupauksensa ja jättää iholle kuulaan sekä kauniin pinnan. Moni täysin tuntematonkin on kysellyt mitä meikkivoidetta käytän, joten tämä on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen!

Koska meikkivoiteen sävy on minulle aavistuksen liian tumma, sekoitan siihen muutaman tipan Lumenen Instant Illuminizeria. Tuote tuo samalla myös aavistuksen verran lisää hehkua kasvoille, joka on tietysti pelkkää plussaa. Kovin peittävä tämä kombo ei kuitenkaan ole, joten nenänpieliin, tummiin silmänalusiin sekä aika ajoin ilmestyviin näppylöihin tarvitsen vielä erikseen peitevoidetta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti