sunnuntai 1. maaliskuuta 2020

VIIKON PROS & CONS

+ Vaikka olen ollut jo vuuosia Clean- tyttö, olen nyt löytänyt tuolle tuoksusarjalle haastajan. Tuoksuttelin Stockmannilla Byredon Blanche- hajuvettä ja olin saman tien myyty. Koska säästökuuri meni jo muutenkin reisille, on minun varmaan pakko ostaa samaan konkurssiin tämäkin!

+ Juti sai pitkästä aikaa naisseuraa, sillä hänen Mäntyharjusta kotoisin oleva tyttöystävänsä saapui hiihtolomailemaan meille pariksi päivää. Rusina on varmaankin ainoa koira, jota Juti todella rakastaa - kaverukset nukkuivat jopa ihan vieritysten minun kainalossani.

+ En ole ollut nyt moneen viikkoon flunssassa, joka on minun vastustuskyvylläni jo suoranainen ihme! Tästä menee tosin kiitos ihanalle ystävälleni, joka raahasi minulle noin puolet Ruohonjuuren vitamiinivalikoimasta ja vannotti syömään niitä päivittäin. Ilmeisesti piltsuilla on siis tosissaan tehoa!


- Vierashuoneemme sisustus alkaa olla muutamaa pientä yksityiskohtaa vaille valmis, mutta pääni lyö täysin tyhjää mitä omaan makuuhuoneeseemme tulee. Tällä hetkellä huone näyttää todella ankealta, sillä emme ole vielä käyttäneet ajatustakaan sen fiksaamiseen. Makuuhuoneen pitäisi kuitenkin mielestäni olla melkeinpä se kodin kutsuvin huone - etenkin tällaiselle univaikeuksista kärsivälle vuorotyöläiselle - joten haluan siitä todella viihtyisän. Ei kai tässä siis auta, kuin palata Pinterestin pariin...

- Olen maailmankaikkeuden säälittävin ihminen mitä lahjojen antamiseen tulee ja tämä tuli taas todistettua kuluneella viikolla. Löysin nimittäin miehelleni niin kivan synttärilahjan, etten yksinkertaisesti vain jaksanut odottaa huhtikuun puoliväliä - minun oli pakko antaa se heti. Siis kuinka kärsimätön idiootti ihminen voikaan olla?!? Nyt minun on sitten varmaan ostettava uusi lahja siksi viralliseksi synttäripäiväksi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti