maanantai 19. lokakuuta 2020

ARJEN PIENIÄ PIRISTYKSIÄ

- Täydellisen nuden huulikiillon löytäminen ei todellakaan ole niin helppo homma kuin miltä se kuulostaa, mutta nyt koen olevani hyvin lähellä täysosumaa. Lumenen Luminous Moisture Lip Color sävyssä 101 on väriltään aivan täydellinen. Pienenpienen miinuksen kiilto saa kuitenkin siitä, että se saa rohtuneet huulet näyttämään vielä tuplasti kuivemmilta - sen alle kannattaa siis levittää hiukan huulirasvaa.

 - Bongasin jokin aika sitten somesta Pierre Robertin merinovillaisen oloasun, joka näytti maailman mukavimmalta päällä. Kun vielä sain hyvän alekoodin erään jälleenmyyjän nettikauppaan, oli minun vain pakko toimia. Tuo asu taitaakin olla yksi parhaista ostoksistani pitkään aikaan, sillä se on ollut päälläni lähes päivittäin.

 

 -Nyt kun vapaa-aikaa on melko lailla, olen innostunut äänikirjoista vielä entistä enemmän! Tosin minun on jotenkin hankala vain maata sohvalla ja kuunnella kirjaa, joten laitan sen päälle aina esimerkiksi kokatessani, ripustaessani pyykkejä tai ulkoillessani Jutin kanssa. 

Lemppareitani ovat tähän mennessä olleet muun muassa Ruth Waren "Lukitut ovet", Jane Harperin "Luonnonvoimat", James Bowenin "Katukatti Bob" sekä Heather Morris´n "Cilkan tarina". Erityismaininta vielä Carl Johan Forssen Ehrlinin "Norsu joka tahtoi nukahtaa"- nukutussadulle, joka toimii erinomaisesti myös aikuisille!

 - En ole koskaan ollut mikään aamuihminen, joten myös aamiaisen syöminen on tuottanut minulle aina suuria vaikeuksia. Minulle ei vain yksinkertaisesti maistu ruoka aamuisin. Kaikki on kuitenkin muuttunut aloitettuani jääkahvin juomisen. Kauramaitoon tehty sekä vaniljasiirapilla maustettu jäälatte on yksinkertaisesti vain niin hyvää, että olen monesti herännyt keskellä yötä ja toivonut aamun tulevan nopeasti - ihan vain ja ainoastaan, että pääsisin juomaan jäälatteni.

- Olen jo pienen ikuisuuden halunnut nähdä Jennifer Anistonin sekä Reese Witherspoonin tähdittämän The Morning Show- sarjan, joka kertoo Me too- skandaalin kouriin joutuneesta suositusta aamu-tv-ohjelmasta. Kun minulle tarjottiin ilmaista koeaikaa Apple Tv:n parissa, tartuin siihen ilomielin ja katsoin koko sarjan melkein yhteen putkeen. Tälle iso suositus!

 - Jos minun pitäisi tällä hetkellä valita lempparini kaikista ravintola-annoksista, se olisi Bangkok 9:n massaman curry kanalla. Harmikseni ketjun ravintoloita ei löydy ihan meidän kotimme lähistöltä, mutta nappaan curryn mukaan aina käydessäni keskustassa tai kauppakeskus Triplassa. Massaman curry on vain yksinkertaisesti annos, joka ei petä koskaan.

-  Koko tämän koronakatastrofin keskellä on ainakin yksi tyyppi, jota ei tunnu vaivaavan tällä hetkellä sitten mikään. Jutia ei paljon koronat kiinnosta - toinen on päinvastoin ihan innoissaan, että äiti on koko ajan lähettyvillä sekä valmiudessa rapsuttamaan.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti