sunnuntai 27. tammikuuta 2019

VIIKON PROS & CONS

+ Pääsin tällä viikolla käymään pikaisella yöpyvällä Pariisissa, joka olikin aivan ihana pikavisiitti. Vaikka olen käynyt tuossa kaupungissa useampaan kertaan, oli kiva päästä näkemään miltä Pariisi näyttää talvella. Edes kylmä viima sekä tihkusade eivät saaneet Pariisin taikaa katoamaan, vaan se oli aivan yhtä hurmaava kuin aina ennenkin!

+ Olen aivan täysin rakastunut Lidlin paistopisteen goudasämpylöihin! Olen jopa säälittävän usein ajanut vartin automatkan päässä sijaitsevaan lähimpään Lidlin myymälään ihan vain hakeakseni pari kappaletta noita rapeita sämpylöitä. Viime sunnuntaina mieheni teki ehkä suurimman rakkauden teon ikinä ja kävi salaa hakemassa minulle noita leipiä ennen heräämistäni - ja meinasin suorastaan haljeta onnesta!



- Miinus 25c, ihan oikeasti?! Kaiken huipuksi en jostain syystä saanut edellisenä iltana lämmitystolppaamme toimimaan, joten jouduin lähtemään aamulla töihin täysin syväjäässä olevalla autolla. Normaalin ajamispelkoni lisäksi sainkin siis vielä pelätä sitä, selviänkö lentokentälle asti ennen varmaa hypotermiakuolemaa.

- Sain tällä viikolla elämäni toiset parkkisakot, joka menee tietysti miinuksiin. Toisaalta se oli kyllä ihan täysin minun vikani, sillä parkkeerasin vahingossa invapaikalle. Olin kuitenkin niin aikaeropöhnissä, etten tajunnut asiaa ennen kuin oli jo liian myöhäistä. Mitä tästä taas opimme: jet lagissa minun pitäisi pysyä hyvin kaukana autoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti