perjantai 10. tammikuuta 2020

MIELUINEN JOULULAHJA

Vuosi 2020 ei alkanut aivan suunnitelmien mukaan, sillä olen nyt ollut jo parisen viikkoa hirveässä flunssassa. Kun lopulta jaksoin raahautua lääkäriin, minulla diagnosoitiin korva- sekä poskiontelotulehdus, joten tämä viikko on koostunut lähinnä lääkkeiden napsimisesta sekä sarjamaratoneista. Myös blogin suhteen on ollut hiukan hiljaisempaa, sillä päässä on lyönyt pelkkää tyhjää. Koska tuo tyhjyys ei ole edelleenkään täyttynyt, kerron teille nyt "ensihätään" vaikka minun erittäin mieluisasta joululahjastani.

Minun kosmetiikkapussukkani on vedellyt viimeisiään, joten olen jo pidemmän aikaa haaveillut Louis Vuittonin kosmetiikkalaukusta. Se olikin itse asiassa minun ainoa joululahjatoiveeni (tai no pörrösukkien lisäksi tietty), joten mieheni päätti mennä suosiolla sieltä missä aita oli matalin. Vaikka pussukalla oli kieltämättä jonkin verran hintaa, on se kuitenkin klassikko sekä kestää käytössä vuosia. Lisäksi olen työni puolesta lähes koko ajan reissussa, joten kosmetiikkalaukulle tulee varmasti käyttöä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti