sunnuntai 5. tammikuuta 2020

VIIKON PROS & CONS

+ Kävimme perjantaina piipahtamassa nopeasti Porvoossa, sillä Suomessa työmatkaillut japanilainen ystäväni oli aina halunnut vierailulle tuohon suloiseen kaupunkiin. Tuo päiväretki oli siitäkin hyvä idea, että satuimme todistamaan erään nuoren naisen kaatumista pyörällä. Itse onnettomuudessa ei tietenkään ollut mitään positiivista, mutta mieheni etsi juuri tapaturmapaikan vieressä parkkipaikkaa ja sattui olemaan autoineen paikalla aivan kreivin aikaan. Tutkiessani ensin naisen vammoja, päätimme nostaa hänet varovasti autoon ja viedä suoraan sairaalaan. Onneksi uhrilla oli sentään pyöräilykypärä päässään, sillä ilman sitä olisi käynyt todella huonosti. Tällä erää hän selvisi kuitenkin aivotärähdyksellä sekä muutamilla ruhjeilla. Ei siis pyöräilyä ilman kypärää!


- Minulla on päällä taas aivan järkyttävä flunssaputki, jolle ei meinaa näkyä loppua. llmeisesti minulla ei ole enää lainkaan vastustuskykyä, sillä tunnun olevan ihan koko ajan kipeänä. Jos joku siellä sattuu tietämään hyvän flunssantappajan, niin otan mielelläni vinkkejä vastaan!

- Olemme tällä viikolla päässeet viettämään paljon aikaa pienen kummityttömme kanssa, joka on tietenkin iso plussa! Pahaksi onneksi olen tosiaan ollut hirveässä flunssassa, joten olen joutunut pitämään tuohon pieneen silakkaan (hellittelynimi) vähän etäisyyttä tartuntavaaran vuoksi. Tuo kauempaa ihastelu ei vain oikein toiminut, sillä oli suorastaan sydäntäsärkevää nähdä hänen yrittävän ottaa minua kädestä kiinni, kun tämä tyly kummitäti joutui vain vetäytymään kauemmaksi. Tähän vielä se itkupotkuraivari-emoji.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti