perjantai 28. helmikuuta 2020

SÄÄSTÖKUURI GONE BAD

Okei. Olihan tämä ehkä jo odotettavissakin, sillä minkäänlainen totaalikieltäytyminen ei ole ikinä toiminut minun kohdallani. Jos olen esimerkiksi ollut herkkulakossa, olen sinnitellyt maksimissaan pari päivää ja kävellyt sen jälkeen Fazerin kahvilaan vetäisemään kaksi palaa kakkua putkeen. Tämä sama kävi luonnollisesti nyt myös säästökuurini kanssa - totaalikieltäytyminen johti jättimäiseen herpaannukseen (sekä isoon loveen lompakossa).

Puolustuksena kerrottakoon kuitenkin, että olen metsästänyt tätä kyseistä laukkua jo noin vuoden verran kirjaimellisesti ympäri maailman. Olen säästänyt rahaa ja myynyt noin puolet omaisuudestani, jotta saisin mieheltäni luvan laukun ostoon. Ja juuri kun sain rahat kasaan, Helsingin Louis Vuittonilla sattui olemaan yksi Pochette Metis! Tämä jos jokin oli totaalisen menttupii, enkä koe minkäänlaisia morkkiksia asiasta. (Eikä miehenikään onneksi laittanut avioeroa vireille kuultuaan ostoksestani.)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti