lauantai 10. marraskuuta 2018

MITEN PÄÄSTÄ EROON FLUNSSASTA?

Blogi on jäänyt viime aikoina hieman heitteille, sillä olen ollut todella sitkeässä flunssassa. Luulin jo päässeeni siitä eroon viime viikon lopulla, mutta ei. Pirulainen meni ja teki comebackin, joten tämäkin viikko on mennyt melko pitkälti sängyn pohjalla. Välillä olen tosin vaihtelun vuoksi maannut myös sohvalla.

Viime päivät ovat siis olleet näin lyhyesti ilmaistuna melkoisen ankeita. Nukkumisen lisäksi olen katsellut Netflixistä todella huonoja joululeffoja (miten ne voivatkin olla niin surkeita?) ja vetänyt vuoden edestä Finrexiniä sekä teetä. Asuntomme taannoinen "jääkausi" taisi siis näköjään tehdä tehtävänsä, sillä epäilen vahvasti vilustuneeni juuri noista arktisista oloista. Onneksi lämmitys saatiin kuitenkin jo toimimaan (tai ainakin ehkä), joten tällä hetkellä kotonamme pärjää myös ilman ulkovaatteita.



Vaikka kipeily on noin pidemmän päälle todella tylsää hommaa, on minulla onneksi ollut edes hyvää seuraa. Pieni, karvainen hoitajani on käpertynyt aina ihan kylkeen nukkumaan, joten olemme pitäneet toisemme lämpiminä. Juti on kyllä maailman ihanin hauveli - etenkin, kun sillä on vähintään yhtä hyvät unenlahjat kuin ihmisäidillään. Jutsku ei ole tainnut vielä kertaakaan nousta aamulla ennen minua, joten yökötykseni aikaisia aamuja kohtaan on näköjään periytynyt myös karvaiselle jälkikasvulleni.



1 kommentti: