keskiviikko 27. toukokuuta 2020

LAURA TESTAA: DERMALOGICA "DAILY RESURFACER"

Olen nyt tämän kotoilun myötä innostunut testailemaan erilaisia kosmetiikkatuotteita, sillä olen vihdoinkin elänyt edes muutaman kuukauden ajan "normaalilla rytmillä". (Lentohommissa kun tulee valvottua useita öitä per kuukausi ja aikaeropäissään ihonhoidon haluaa rajata ihan minimiin.) Olen jo pitkään halunnut testata Dermalogican Daily Resurfaceria, joka on aplikaattorilla levitettävä, iholle jätettävä kirkastava kuorinta. Minun sekaihoni kaipaa kuorintaa ainakin pari kertaa viikossa, sillä muuten etenkin nenäalueen ihosta tulee siihen kertyneen talin vuoksi ärsyttävän epätasainen. Silloin myös meikin levittäminen nätisti alkaa olla aivan mahdoton tehtävä. 

Käytän toki edelleen myös normaalia raekuorintaa, sillä en yksinkertaisesti voisi elää ilman sitä. Tällä hetkellä minulla on käytössä yksi lemppareistani eli No 7- merkin Total Renewal- kuorinta. Daily Resurfacer auttaa kuitenkin pidentämään raekuorintavälejä ja tekee ihosta selkeästi kirkkaamman.



Daily Resurfacerin lisäksi tilasin myös Elizabeth Ardenin Vitamin C-kapseleita, jotka ovat toinen uusi suosikkini! Hyvin vitamiinipitoinen kuivaöljy tuntuu iholla aivan mielettömän ihanalta ja saa sen näyttämään ihan oikeasti kirkkaammalta. Molemmat tuotteet taitavat kuitenkin toimia parhaiten kuuriluontoisesti, eli pienen tauon jälkeen aion ehdottomasti uusia nämä kirkastuskuurit!


Huom! Tämä ei ole yhteistyö kenenkään kanssa, vaan olen ostanut tuotteet omilla rahoillani!

2 kommenttia:

  1. Täytynee tututusta tuohon No 7:ään, kiitos vinkistä. Minulla on ollut aiemmin käytössä Dermalogican Daily Microfoliant ja tällä hetkellä Daily Superfoliant, tosin itse en päivittäin voi käyttää, viikottain olisi varmasti hyvä mutta tulee kyllä käytettyä enemmän satunnaisesti kuin säännöllisesti. Pitääkin ryhdistäytyä tässä :)

    -Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Tiia!
      Itse olen tosiaan ollut kuorintojen kanssa aina linjalla ”mitä kovemmat rakeet, sen parempi”. :D Olen myös tykännyt Cliniquen Face Scrubista, joka on kyllä oikeasti tarkoitettu miehille. Se ei ehkä sovi herkkäihoisille, mutta itselläni toiminut loistavasti! :)

      Poista