tiistai 19. marraskuuta 2019

PIKAVISIITTI NEW YORKIIN

Minulla oli viime viikolla pitkästä aikaa työmatka lempikaupunkiini New Yorkiin ja olin lähestulkoon onnesta soikeana. Koska viivymme tuossa kyseisessä kaupungissa vain 26 tuntia, pitää olla hyvin tehokas. Ensimmäisen illan olinkin varannut ostoksille, joita oli tällä kertaa melkoinen lista. Century 21 on varmaankin kaikkien lentoemäntien luottopaikka mitä ostoksiin tulee, joten suuntasin suoraan sinne. Lisäksi minulla menee aina pieni omaisuus paikallisiin kemppareihin, josta raahaan muun muassa Essien kynsilakkoja, erilaisia vitamiineja sekä tietysti Listerinen hengityksenraikastajia. Myös Sephora teki pientä tuhoa lompakolleni, sillä sieltä tarttui mukaan muun muassa Laura Mercierin matkakokoinen irtopuuteri.




Aamulla lähdimme parin kollegani kanssa kävelemään iki-ihanaan Sohoon. Vaikka aurinko paistoi, Nykin tuuli on talvella aivan jäätävä. Onneksi olin varustautunut lämpimillä vaatteilla, sillä muuten olisi kyllä iskenyt pahemman laatuinen hypotermia. Toinen hyvä lämmittäjä oli tietysti Starbucksin mausteinen chai tea latte. Minulla kesti muuten todella pitkään lämmetä tuolla kyseiselle ketjulle, sillä kuumat juomat eivät ole ikinä olleet minun juttuni. Hyytävä sää on kuitenkin asia erikseen ja silloin chai latte maistuu aivan jumalaisen hyvälle.

Sohoon ei tarvitse keksiä mitään sen kummempaa ohjelmaa, sillä kaupunginosa on täynnä toinen toistaan söpömpiä kahviloita sekä kauppoja. Itse halusin kuitenkin pistäytyä nopeasti The Laundress- nimisessä liikkeessä, sillä ostoslistallani oli myös pari heidän tuotettaan. Rehellisesti sanottuna eivät ne minun ostokseni ihan pysyneet siinä "parissa", mutta nyt meidän ei ainakaan tarvitse ihan hetkeen olla ostamassa pyykinpesuaineita...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti