sunnuntai 17. marraskuuta 2019

VIIKON PROS & CONS

+ Mieheni on noudattanut nyt jo jonkin aikaa ketogeenistä ruokavaliota ja päätin itsekin ottaa osaa. Minun versioni ei kyllä ole lähelläkään "virallista" ketoa, mutta minulle riittää mainiosti jo tällainen vähähiilihydraattinen mukaelma - itse kun kuulun siihen ihmisryhmään, joka odottaa pokaalia jo kahdestakin päivästä ilman karkkia.

+ Tämän minun semiketoiluni myötä innostuin kokeilemaan erästä uutta reseptiä, josta tuli kertaheitolla meidän perheen uusi suosikki. Soppa 365- sivuilta löytämäni Lyonin etikkakanan resepti oli niin järjettömän hyvä, että mieheni kirjaimellisesti nuoli lautasensa puhtaaksi. Jatkoon!

+ Katsoimme yksi ilta Netflixistä niin ihanan elokuvan, että minun on pakko vinkata siitä täälläkin - Julia Robertsin sekä Owen Wilsonin tähdittämä Wonder oli todella inspiroiva sekä sydäntä lämmittävä! Tähtinäytelijöistä huolimatta shown varasti 11-vuotias Jacob Tremblay, jonka suoritus oli todella riipaiseva. Katsokaa, katsokaa!


- Vaikka pidänkin kovasti syksystä, on tämä päiväkausia kestänyt sadekausi ollut hieman masentava. Erityisen hankala se on näin Jutin kaltaisen koiran omistajana, sillä tuo hienohelma ei todellakaan lähde lenkille vesisateeseen. Viime päivien ulkoilut ovatkin koostuneet pelkästään pikaspurteista takapihalle, jossa pakolliset asiat hoidetaan suunnilleen valonnopeudella. Muu aika vietetäänkin sitten sängyssä peiton alla tai sohvan nurkassa ihan keräkaalina.

- Olen taas jälleen kerran vailla hyvää tv- sarjaa ja olo tuntuu hiukan tyhjältä. Haluaisin kovasti koukuttua paljon kehuttuun The Crowniin, mutta tähän mennessä sarja ei ole vielä vienyt minua mennessään. Olen siis aloittanut sen jo kolmisen kertaa, mutta joka ikinen kerta sammunut jo ensimmäisen vartin aikana. Meidän yhteisen taipaleemme alku ei siis vaikuta kovinkaan hyvältä...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti