sunnuntai 14. lokakuuta 2018

VIIKON PROS & CONS

+ Tämä viikko meni melko pitkälti töissä, sillä lähdin heti alkuviikosta San Franciscoon. Olen käynyt kaupungissa viimeksi muutama vuosi sitten, joten oli todella mukava päästä verestämään muistoja kolmen päivän ajaksi.

+ Yhdysvallat on yleensä se kohde, jossa minulla lähtee shoppailumopo aivan täysin käsistä. Tällä kertaa kuitenkin yllätin itseni, sillä ostokseni olivat hyvin maltilliset - tai no, ainakin jos vertaa niihin edellisiin reissuihin. Hyvä Laura!

+ Löysin Netflixistä aivan ihanan tositapahtumiin perustuvan elokuvan, jonka olen ennättynyt katsoa nyt jo kolmeen (!) kertaan. Kyseessä on Sandra Bullockin tähdittämä Elämä pelissä, josta hän voitti myös parhaan naispääosan Oscarin.


- Olen ollut Friscon jälkeen niin koomassa, etten ole edes jaksanut tehdä ruokaa. Niinpä olenkin elänyt nyt muutaman päivän pelkällä paahdetulla ohrarieskalla sekä Suffeli Puffeilla.

- Tämän viikon pros & cons meinasi viivästyä päivällä, sillä olen koko ajan elänyt siinä uskossa, että tänään on lauantai. En myöskään muistanut kaupassa käydessäni kummalla puolella Suomessa ajetaan (en tiedä mistä ihmeestä tämä tuli?!), joten ajelin hyvän matkaa vastaantulevien kaistalla. On siis pienimuotoinen ihme, jos selviän tästä vuosisadan jet lagista hengissä.

- Vaikka San Francisco on ihana kohde, löytyy siltäkin omat miinuksensa. Kaupunki on täynnä kodittomia, joka tekee olon todella surulliseksi. Suurin osa kodittomista pysyttelee omissa oloissaan ja yrittää vain jatkaa elämäänsä, mutta ne muutamat kiroilevat ilmanyrkkeilijät kannattaa kiertää kaukaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti