maanantai 22. lokakuuta 2018

VIIKON PROS & CONS

+ Minulle on sattunut viime aikoina aivan erityisen kivoja lentoja ja sain viime viikolla viettää pari yötä ihanassa Lissabonissa! Olisin kyllä voinut viettää siellä vielä muutaman päivän lisääkin, sillä piri piri- kanasta sekä vinho verdestä ei vain voi saada tarpeekseen!

+ Niin ällöttävältä kuin se kuulostaakin, tilasin itselleni juuri Thinxin "menkkapikkarit". Olen aika skeptinen alushousujen suhteen, mutta jos ne oikeasti toimivat, niin tässä saattaa olla yksi maailman parhaimmista keksinnöistä! Palaan siis piakkoin asiaan.

+ Löysin Netflixistä itselleni uuden sarjan ja olen tykittänyt nyt viime päivien ajan ahkerasti Riverdalea. Sarjassa on muuten monia tuttuja kasvoja, muun muassa Skeet Ulrich, Molly Ringwald sekä Luke Perry!


- Olen edelleen aivan sekaisin päivistä ja elän tällä hetkellä sunnuntaita - pahoittelut siis päivän verran myöhästyneestä postauksesta. Tosin olotila on viime aikojen huonoista yöunista johtuen edelleen melko koomainen, joten yleistä sekoilua on varmasti luvassa jatkossakin.

- Löysin Lissabonin Zara Homelta aivan ihanan Cashmere collectionin, joten voitte jo arvatakin, etten yksinkertaisesti vain voinut kävellä ulos liikkeestä ilman muutamaa uutta syysihanuutta. Tosin tuotteet maksoivat Portugalin liikkeessä huomattavasti vähemmän kuin nettikaupassa, joten yllättävästä rahanmenosta huolimatta tämä ehkä kuuluisikin plussiin.

- Olen viime aikoina innostunut jälleen lukemisesta ja ahminut läpi jo monta uutta kirjatuttavuutta. Valitettavasti minun tulevasta lukunurkkauksestani puuttuu edelleen valo, joten meidän uudessa asunnossamme ei oikein näe lukea kuin päivänvalossa.


1 kommentti:

  1. Kiinnostaa todellakin kuulla noista menkkapikkareista! :D

    VastaaPoista