sunnuntai 9. joulukuuta 2018

VIIKON PROS & CONS

+ Vietimme jo toisen Itsenäisyyspäivän putkeen elokuvateatteri Rivierassa, jossa katselimme isolla porukalla Linnan juhlia jättimäiseltä screeniltä. Koska kyseessä on arvokas juhla, kaikki olivat luonnollisesti vetäneet ykköset päällensä ja kuohuva virtasi.

+ Sain vihdoin hommattua meille uudet keittiöntuolit, sillä edelliset olivat valitettavasti tulleet aivan tiensä loppuun. Olen jo pidempään himoinnut Chair 14- klassikkotuoleja ja kun bongasin Stockmannille -20% alennuskoodin, oli aika toimia. Tuolit sopivat keittiöömme kuin nenä päähän, joten ne olivat suorastaan erinomainen ostos!

+ Minulla on kaikki joululahjat jo hankittuna sekä paketoituna ja olen erittäin ylpeä suorituksestani. Iso kiitos siitä kuuluu kuitenkin Miamin Sawgrass Mills´lle, josta sain hommattua kaikki joululahjat kerralla!


- Näin ennen joulua minulla alkaa aina mandariini- vaihe. Voisin syödä niitä siis vaikka 20 putkeen. Hedelmissä on kuitenkin niin paljon hedelmäsokeria, etteivät ne ehkä olekaan ihan niin superterveellisiä kuin olin ajatellut. Mutta parempi mielestäni on kuitenkin vetää sokerin yliannostus mandariineilla kuin irtokarkeilla.

- Miksei Yksin kotona- elokuvia enää löydy Netflixistä?! Katselen ne aina useaan kertaan ennen joulua ja nyt joku pirulainen on mennyt poistamaan ne valikoimista juuri tähän aikaan vuodesta - en todellakaan arvosta!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti