perjantai 28. joulukuuta 2018

JOULUN TODELLINEN YLLÄTYSLAHJA

Minulla on harvemmin mitään sen kummempia joululahjatoiveita, sillä tykkään rehellisesti sanottuna melkein enemmän antaa lahjoja. Minulla ei ole siis ikinä ollut mitään ongelmaa hankkia lahjoja läheisilleni, vaan olen päinvastoin aina kokenut olevani erityisen hyvä ostelemisessa (mieheni varmasti vahvistaa tämän). En kuitenkaan halua ostaa mitään turhaa kertakäyttötavaraa, joten panostan lahjoissa laatuun. Se ei automaattisesti tarkoita korkeaa hintaa, sillä teen todella hyviä löytöjä pitkin vuotta. Tänä jouluna ostin esimerkiksi äidilleni aivan ihanan kashmir-neuletakin, jonka löysin Miamista uskomattoman edulliseen hintaan. Silmät kannattaa siis pitää auki muulloinkin kuin vain joulun alla.

Miehelläni kuitenkin lähti tänä vuonna lahjojen kanssa hiukan lapasesta, sillä hän oli mennyt ostamaan minulle suureksi järkytyksekseni Saint Laurentin superkauniin clutchin! Olen joskus muinoin ihastellut tuota kyseistä laukkua, mutten koskaan edes haaveillut omistavani sellaista. Ilmeisesti olen siis ollut tänä vuonna ihan erityisen kiltti -  mitä kyllä hiukan epäilen...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti